FAQ Nejčastější dotazy

V současnosti nabízíme na našem e-shopu tyto produkty: matraci Air Balancepolštář Somnia Pillowpřikrývku Dream Feelpodložku Merino Naturhygienickou podložku Somniamatraci Body Boostpolštář Flexi Pillow a přikrývku Thermo Balance. Matrace, přikrývky, podložky a chrániče vyrábíme také na míru v atypických rozměrech. Chybí Vám nějaký produkt? Máte tip na zajímavý produkt? Napište nám to na info@somniabona.cz.

Ne, tyto produkty nenabízíme. Zaměřujeme se pouze na samotné matrace, polštáře, přikrývky a chrániče či podložky. Jedinou výjimkou jsou povlaky na náš polštář Somnia Pillow, ať již z bavlny či Nicky látky. 

Vůbec ne!

Hygienická podložka má oproti prostěradlu zcela jinou funkci. A tou je ochrana a prodloužení životnosti samotné matrace tím, že k ní nepustí žádnou nečistotu a tekutiny. Naše hygienická podložka Somnia toto vše splňuje, ale kromě toho nepustí ani pot ani mikroorganismy. Jediné, co může mást je to, že má zcela jiné uchycení na matraci oproti jiným chráničům. Napíná se totiž obdobně jako třeba froté prostěradlo, má tedy košilku a gumu po celém obvodu, takže na matraci sedne bez jakéhokoli shrnování. 

Prostěradlo má dvě významné funkce - hygienickou a dekorativní. O tom, že by mělo ladit s celkovu barevností ložnice a aktuálním povlečením netřeba hovořit. Z hlediska hygieny zachytí největší nápor potu a nečistot. Proto by se mělo spolu s povlečením prát alespoň 1x týdně. Další funkcí je samozřejmě pohodlí - na trhu je celá škála materiálů z nichž některé se hodí na léto, jiné na zimu. 

Víte, když je matrace stočená, stlačená a srolovaná do krabice, narušuje to strukturu jádra. Ať už je sebekvalitnější!

Proto děláme zakázkovou výrobu. Vy si objednáte, my nařídíme výrobu a následně v co nejkratším čase expedujeme na Vaši adresu. Nejzazší termín dodání jsou tři týdny. Obvykle je to však jen několik dní. 

Pro dopravu zásilek v rámci České republiky využíváme dopravce WE|DO. Tohoto dopravce můžete zvolit přímo v košíku při dokončování objednávky. Nejraději zasíláme kurýrem přímo k vám domů, ale po domluvě přímo s dopravcem můžete zažádat o vyzvednutí ve výdejním místě. To ostatně můžete učinit již při vytváření objednávky (Informace o vás, zadat poznámku pro prodejce). 

Dále si můžete vyzvednout zásilky přímo v našem sídle po domluvě osobního odběru a to na adrese Třešňová 717, 373 44 Zliv. V takovém případě je potřeba domluvit den a alespoň orientační čas vašeho příjezdu. Napište nám žádost o osobní odběr v Poznámce pro prodejce a my vás budeme kontaktovat. 

Pro dopravu ZDARMA je potřeba objednat zboží v minimální hodnotě 3.000 Kč. Všechny ceny na našem e-shopu jsou uvedeny konečné, tj. včetně DPH. 

Zaplatit můžete následujícími způsoby: 

  • platební kartou při využití dopravce WE|DO 
  • dobírkou při převzetí zboží od dopravce WE|DO 
  • bankovním převodem po přijetí zálohové faktury
  • hotově při převzetí zboží na adrese Třešňová 717, 373 44 Zliv

Všechny způsoby platby jsou pro vás ZDARMA. 

Dá se to tak říci. Nemáme prodejny, ale showroomy. Neočekávejte tedy standardní otevírací dobu OD - DO. Na našich showroomech jsme vám k dispozici po předchozí domluvě:

  • po vyplnění formuláře se zájmem o konzultaci
  • na telefonním čísle 607 425 652 (Po - Čt: 9 - 16 hodin, Pá: 9 - 14 hodin)
  • po domluvě s vaším spánkovým konzultantem

Náš showroom ve Zlivi u Českých Budějovic slouží zároveň jako výdejní místo pro vyzvednutí vašich zásilek. Lze zde platit pouze v hotovosti. 

Více se o rozdílech mezi prodejnou a showroomem dozvíte na našem blogu. 

No jistě, slevy má každý rád. Včetně nás :-)

Na našem e-shopu pravidelně vytváříme slevové akce na veškeré nebo vybrané produkty. Ale nejvíce odměňujeme zákazníky, kteří se s námi setkají osobně v rámci individuální spánkové konzultace. Tam teprve se můžeme bavit o skutečně zajímavých slevách a odměnách. Dali jsme si totiž za cíl edukovat českou společnost o skutečně kvalitním spánku, a to se nejlépe dělá osobně. A protože si ceníme vašeho času, jsme ochotni za něj rádi zaplatit jak slevou ze zboží, tak případným dárečkem. 

Rozhodně ano. Vyrábíme atypické rozměry často a rádi. Máme jen osm produktů, ale jen za poslední 3 roky jsme vytvořili přes 260 variací. Proto jsou na e-shopu k zakoupení pouze standartdní rozměry. 

Se zájmem o atypický produkt nás neváhejte kontaktovat. 

Na toto téma jsme na našem blogu uveřejnili celý článek: Péče o produkty Somnia bona. Budeme moc rádi, když mu věnujete svou pozornost. A když přeci jen budete mít nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Jak taková konzultace probíhá? Protože bychom zde mohli psát až do večera, vytvořili jsme přímo celou stránku o tom, jak probíhá individuální konzultace. A co víc, na této stránce si ji můžete rovnou rezervovat. 

"Schůzka byla v pořádku, spánkový konzultant byl moc milý a sympatický." Zdena Pohlová, Ostrava.

Byli jste osloveni naší operátorkou s nabídkou schůzky se spánkovým konzultantem? Absolvovali jste konzultaci u Vás doma nebo na prodejně, získali spánkové poradenství a vyzkoušeli tak všechny naše produkty "na vlastní kůži"? Ať už jste nakoupili nebo ne, řekněte nám, jak jste byli spokojeni s jednáním a celkovým průběhem. 

Hodnocení nám můžete zasílat pomocí kontaktního formuláře nebo pomocí e-mailu. Dále jej můžete napsat na Google nebo na Firmy.cz. Za každou referenci Vám moc děkujeme. 

"Velice kvalitní přednáška, přednášející příjemný, rozšířila jsem si obzor v možnostech nakoupit kvalitní zboží." Irena Štulová, Ostrava.

Jsme nesmírně vděčni za každá slova povzbuzení, chválu ale i náměty na zlepšení, která od Vás dostáváme. Máte doma naše produkty a chcete se podělit o svůj názor na ně? Chcete pomoci ostatním s výběrem matrace, polštáře, přikrývky nebo chráničů na matraci? Řekněte jim prostřednictvím našeho kontaktního formuláře jak jste s našimi produkty spokojeni. Dále jim to můžete napsat na Google nebo na Firmy.cz. Předem děkujeme za každý příspěvek! 

"Objednala jsem si matraci a jsem s ní nadmíru spokojená. Večer se těším do postele a ráno se mi z ní nechce vstát. Vyřešila jsem problém s bolestí kyčle a křížové části páteře. V noci se už nebudím. Doporučuji všem, kteří mají problémy s páteří, ortopedické bolesti nebo poruchy spánku, apod. Ano, matrace není nejlevnější, ale za ty výsledky to stojí! Přeji pevné zdraví a klidný spánek." Ivana Nebeská, Petřvald.

5 tipů k napsání hodnotné reference

Není zcela snadné napsat kvalitní zpětnou vazbu, pokud nevíte, jak na to a nechcete s ní "ztratit" mnoho času. My si to plně uvědomujeme a proto jsme napsali těchto "5 tipů", které můžete uplatnit při psaní jakékoli reference na jakýkoli produkt, službu či společnost. Stačí se držet těchto níže uvedených bodů a říci svými slovy, jak danou oblast vnímáte. 

Očekávání: Co jste očekávali před tím, než jste si službu/produkt objednali? 

Realita: Vyplnilo se Vaše očekávání? Nebo jsme Vaše očekávání ještě překonali? 

Jaké to bylo ve skutečnosti?: Nejlepší je, když je očekávání nejen naplněno, ale i překonáno. 

Konkrétní přínos: Jak konkrétně Vám produkt/služba pomohl/a? Jaký Vám vyřešil problém, situaci nebo čeho jsem díky němu dosáhl? 

Doporučení, výzva k akci: Doporučili byste službu/produkt svým známým a přátelům?

"Službu jsem si neobjednával, byla mi nabídnuta Neměl jsem žádná očekávání, nechal jsem se překvapit. Matrace vypadala zajímavě i když cena se mi zdála trochu vysoká. Protože jsem v té době uvažoval o nové koupi, dohodli jsme se synem a koupili dva kusy. Nakonec mohu prohlásit, že koupě nelituji a jsme velice spokojeni. Mohu vřele doporučit, spí se mi velmi dobře." Karel Chrzibek, Dolní Benešov. 

×

Splátková kalkulačka ESSOX